Live chat service Sector Taal, Media en Communicatie

Voor de sector Taal, Media en Communicatie is het aanbieden van een live chat service op de website, een middel om de dienstverlening binnen deze sector te verbeteren. Binnen de sector Taal, Media en Communicatie worden er via de live chat vaak vragen gesteld over de aangeboden dienstverlening of er wordt advies in gewonnen over een bepaald onderwerp. Door het toevoegen van de live chat service van Chatkracht kunnen bedrijven binnen deze sector worden ontlast van e-mails en telefonische vragen over de aangeboden dienstverlening. Doormiddel van de live chat service van Chatkracht kunnen klanten 72uur per week contact opnemen en worden klanten binnen 30 seconden te woord gestaan.  

De live chat service van Chatkracht werkt er transparant. Elke binnenkomende chat wordt, als de organisatie dit wenst, doorgestuurd naar de organisatie. Hierdoor is het volledig zichtbaar voor de organisatie die haar live chat service aan Chatkracht uitbesteed welke vragen er via de live chat service binnen komen en welke antwoorden er worden gegeven door een chatspecialist van Chatkracht. Het is ook mogelijk binnen de dienstverlening van Chatkracht om te kiezen voor een  hybride model. Bij dit model is het mogelijk om als organisatie zelf binnen komende chats op te pakken wanneer u daar tijd voor heeft. Bij dit model is het ook mogelijk om met de chat mee te lezen en eventueel extra informatie intern door te sturen naar de chatspecialist van Chatkracht. Wanneer de organisatie geen tijd heeft of de chat buiten de kantooruren binnen komen worden binnenkomende chats opgepakt door een van de chatspecialisten van Chatkracht.  

Bij elke nieuwe samenwerking die Chatkracht aangaat wordt er een kenniscentrum opgesteld.  Dit kenniscentrum wordt ingevuld door de organisatie die de live chat service uitbesteed aan Chatkracht. Doordat het kenniscentrum wordt ingevuld door de organisatie zelf is, de informatie die in dit kenniscentrum staat altijd betrouwbaar. Feedback vanuit de organisatie wordt gedurende de samenwerking bijgewerkt in het kenniscentrum. Hierdoor wordt in het kenniscentrum steeds meer informatie verzameld en kunnen binnenkomende live chats steeds beter worden beantwoord.  

Geef een reactie